söndag 25 oktober 2009

Won't be back for many a day


Min fantastiske vän och kollega ringde och sa att han ev. har ett jobb på gång på Jamaica i december och undrade om jag kunde tänka mig att ta en tripp till Kingston Town före jul.

- Men är det kul då? sa jag...

Ja, det tror jag, sa han och efter lite tjat och övertalning tackade jag ja. Det är viktigt. Man vill ju inte missa julskyltning och alla christmas carols för att åka till Carribien när snön ligger vit på taken här i Trollbäcken.

Så nu hoppas vi att allt går i lås.

2 kommentarer:

  1. Bättre att ta ut segern i förskott än inte alls!

    SvaraRadera
  2. Japp, jag tänkte att om jag skröt riktigt mycket om det så skulle det bli av. Men jag har inte gett upp ännu. Jag har startat en Facebook-grupp som heter: Christer & Daniel till Jamaica. Nu! Den kan ingen stå emot.

    SvaraRadera